Impact

Zašto u sklopu “Skills Power” projekta govorimo o društvenom utjecaju?

Skills Power

Što je društveni utjecaj?

  • Društveni utjecaj predstavlja značajnu promjenu na bolje kojom se nastoji riješiti ključni društveni problemi u svrhu dobrobiti pojedinca i zajednice

Pozadina - DOP strategija ManpowerGroup Hrvatska

  • Prije tri godine ManpowerGroup Hrvatska započeo je, uz stručnjake Impact House-a, ulaganje i rad na strateškom planiranju svog društvenog utjecaja koji je uključivao analizu pozitivnog i negativnog društvenog utjecaja, definiranje područja gdje je moguće najviše osnažiti pozitivni društveni utjecaj te dodatna ulaganja u društveno odgovorno poslovanje (DOP) povlačenjem EU sredstava i suradnjom s partnerima iz svih sektora.

Fokus DOP strategije ManpowerGroup Hrvatska

  • Definiranjem fokusa na usavršavanje (upskilling), kao jedno od najvećih potrebnih doprinosa tržištu rada u Hrvatskoj, te kao glavni predmet poslovanja ManpowerGroup Hrvatska, nastaje projekt Skills Power. Unutar ovog projekta posvećujemo se društvenom utjecaju s ciljem promjene dobrobiti niskokvalificiranih zaposlenih i nezaposlenih osoba u Republici Hrvatskoj.
  • Najveći pozitivan utjecaj možemo imati ako povežemo naša financijska sredstva sa znanjem, vještinama i socijalnim kapitalom kojeg imamo, stoga biramo koristiti naša znanja i vještine u procjeni vještina, usavršavanju i izradi karijernih planova, s ciljem osnaživanja radnika/ica te povećanja šansi koje imaju na tržištu rada.
  • Unutar projekta prepoznajemo niz izazova i problema u kontekstu usavršavanja niskokvalificiranih radnika i cjeloživotnog učenja odraslih. Dodatno, prepoznajemo da nemaju svi jednake mogućnosti u procesu usavršavanju ili konkurentnosti na tržištu rada te se koncentriramo na rad sa socijalno isključenima, posebice romskom zajednicom.

Kako ćemo znati jesmo li uspjeli - mjerenje društvenog utjecaja projekta?

  • Utjecaj, kojeg definiramo kao cjelokupno naše djelovanje s ekonomsko-financijskog aspekta, društvenog aspekta i okolišnog aspekta, mjerit ćemo pomoću definiranih indikatora. Indikatori koji se koriste su financijski i nefinancijski podaci koji se odnose na informacije o društvenom i okolišnom utjecaju, a prikupljaju se sociometrijskim kvalitativnim i kvantitativnim metodama tijekom projekta te se nadograđuju metodom “društveni povrat ulaganja” (Social Return on Investment – SROI). Mjerit ćemo društvenu vrijednost našeg projekta “Skills Power” te ćemo pokazati koliki je
    društveni povrat ulaganja za svaku kunu koja je uložena u aktivnosti kojima stvaramo društvene promjene.
  • Najopćenitiji indikatori odnose se na:
    • broj niskokvalificiranih osoba koje su sudjelovale na radionicama, procjenama i edukacijama,
    • na promjenu u njihovom znanju i vještinama,
    • na broj poslodavaca koji su uključeni u projekt te njihov interes za uključivanje,
    • na kvalitetu aktivnosti i rješenja te promjene koje su izazvale

Priznanja

ManpowerGroup Named “Best Company to Work for Women” in the U.S.
ManpowerGroup has been recognized for the twelfth year as a World’s Most Ethical Company by Ethisphere, the global leader in defining and advancing the standards of ethical business practices
Recognized for corporate sustainability leadership with inclusion on DJSI North America for 11 consecutive years
Named to the FTSE4Good Index for 11 consecutive years
Recognized by 2020 Women on Boards campaign as a Winning “W” Company annually since 2011
Only company in our industry to achieve a perfect score for fostering diversity and inclusion in the workplace
Named global RPO Leader for the ninth consecutive year and global MSP Leader for the seventh year
Recognized as a leading employer for LGBTQ equality for fourth consecutive year
Recognized since 2012 with the highest ratings for ethical, social and environmental sustainability